Tunnista ihmisiä
ohjaavat voimat

ja tee tuntuva vaikutus.

 

Etusivu

Etusivu

Etusivu

Ymmärrystä ja
Todistusaineistoa

Päätöksiin ja tulevaisuuden rakentamiseen.

Ihmisten ja toimintaympäristöjen läpivalaisu on intohimomme.

Tarkkailemme, tutkimme, selvitämme. Tunnistamme ihmisiä ohjaavat tunnevoimat ja niiden ratiopohjaiset perustelut. Avaamme merkityksiä ja kiteytämme oleellisen.

Viemme sinut näkemään markkinan lintuperspektiivistä, luotsaamme kehittämään konsepteja ja palveluja oikeaan suuntaan tai sukellamme tutkimaan motiiveja pinnan alla.

Liittyivätpä tiedontarpeesi asiakkuuksiin, markkinaan, kilpailijoihin, henkilöstöön, esimiestyöhön tai konseptien toimivuuteen, Evidens on sparraajasi.

SAAT NÄKEMYKSELLISEN KUMPPANIN,
JOKA MUUTTAA TIEDON JA
TUTKIMUSTULOKSET YMMÄRRYKSEKSI.

MENESTYSRESEPTIKSI.

SAAT TULOKSET SELKEÄSTI JA VISUAALISESTI
KITEYTETTYINÄ JA IHMISILLESI SELKOKIELISEN
TAVAN SEURATA ETENEMISTÄNNE

KOHTI TAVOITTEITA.

SAAT ENERGISEN JA INNOSTUNEEN KUMPPANIN,
JOKA HYÖDYNTÄÄ KUSSAKIN TILANTEESSA PARHAITA

TUTKIMUS- JA HAVAINNOINTIMENETELMIÄ.

LÖYDÄT LIIKETOIMINNALLESI JA
MUUTOKSELLE KESKEISIMMÄN YMMÄRRYKSEN

JA OIKEAN SUUNNAN.

Yritys

Yritys

Yritys

Palvelut

SAAT TO­DIS­TUS­AI­NEIS­TOA JA YM­MÄR­RYS­TÄ PÄÄTÖSTESI TUEKSI

SAAT TO­DIS­TUS­AI­NEIS­TOA JA YM­MÄR­RYS­TÄ PÄÄTÖSTESI TUEKSI

Millaista piilevää potentiaalia kategoriassa tai eri kohderyhmissä on? Tunnemmeko kohderyhmiemme tämän päivän tarpeet?

PIILEVÄ POTENTIAALI
Millaista piilevää potentiaalia kategoriassa tai eri kohderyhmissä on? Tunnemmeko kohderyhmiemme tämän päivän tarpeet?

Millaisia asiakassegmenttejä meillä on? Missä on suurin kasvupotentiaali? Mikä on vaikutusvoimaisin tapa puhutella eri segmenttejä?

ASIAKAS
Millaisia asiakassegmenttejä meillä on? Missä on suurin kasvupotentiaali? Mikä on vaikutusvoimaisin tapa puhutella eri segmenttejä?

Onko tälle riittävästi markkinaa? Millä ehdoilla? Mikä on ratkaisevaa onnistumisen kannalta?

MARKKINA
Onko tälle riittävästi markkinaa? Millä ehdoilla? Mikä on ratkaisevaa onnistumisen kannalta?

Mikä näistä konsepteista kannattaa valita? Miten sitä voi kehittää vieläkin paremmaksi?

KONSEPTIT
Mikä näistä konsepteista kannattaa valita? Miten sitä voi kehittää vieläkin paremmaksi?

Millainen on brändimme persoona ja miten siihen suhtaudutaan? Mikä on positiomme suhteessa kilpailijoihin? Mitä kannattaa tehdä, jotta pääsemme tavoitteeseemme?

BRÄNDI
Millainen on brändimme persoona ja miten siihen suhtaudutaan? Mikä on positiomme suhteessa kilpailijoihin? Mitä kannattaa tehdä, jotta pääsemme tavoitteeseemme?

Millaisen kokemuksen annamme asiakkaillemme? Millaisen tunnejäljen jätämme? Miten asiakaslupauksemme toteutuu? Halutaanko meitä suositella? Mitä kannattaa muuttaa ja miten?

ASIAKASKOKEMUS
Millaisen kokemuksen annamme asiakkaillemme? Millaisen tunnejäljen jätämme? Miten asiakaslupauksemme toteutuu? Halutaanko meitä suositella? Mitä kannattaa muuttaa ja miten?

Miten esimiestemme ja jokaisen ihmisemme työskentelytapa ja asenne tukee asiakaslupaustamme? Millaisia yksilö- ja tiimitason kehittymisen paikkoja tunnistamme?

JOHTAMINEN
Miten esimiestemme ja jokaisen ihmisemme työskentelytapa ja asenne tukee asiakaslupaustamme? Millaisia yksilö- ja tiimitason kehittymisen paikkoja tunnistamme?

Mikä fiilis omalla porukallamme on? Kuinka innokkaasti ja sitoutuneesti kaikki ovat mukana? Mitä kannattaa tehdä, jotta pääsemme tavoitteeseemme?

TYÖYHTEISÖ
Mikä fiilis omalla porukallamme on? Kuinka innokkaasti ja sitoutuneesti kaikki ovat mukana? Mitä kannattaa tehdä, jotta pääsemme tavoitteeseemme?

Palvelut

Palvelut

Caset

Caset

Ajassa

Ajassa

Ajassa

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä