Palvelumme

Yrityksen kasvun ja kehityksen tärkein voimavara on ihmisissä – asiakkaissa ja henkilöstössä.

Markkinatutkimuksen mukaan jo yksin USA:ssa yritykset menettävät 62 miljardia dollaria vuodessa huonon asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun vuoksi.

91 % kuluttajista toimii jollain tavalla negatiiviseen asiakaskokemuksen jälkeen. Heistä 51 % ei koskaan enää asioi kyseisessä yrityksessä ja 42 % jakaa huonon asiakaskokemuksen sosiaalisessa mediassa.

Kyseisen markkinatutkimuksen mukaan sen sijaan positiivisen asiakaskokemuksen jälkeen 70 % kuluttajista on entistä lojaalimpia yritykselle ja 40 % heistä käyttää ostoksiin enemmän rahaa kuin aiemmin.

Lähde: NewVoiceMedia:n tutkimus 2016

Alhaisen asiakastyytyväisyyden tai huonon asiakaskokemuksen taustalla voi olla monia eri syitä. Jos henkilöstösi voi huonosti tai yrityskulttuuri ei ole toimivaa, niin henkilöstösi ei ole motivoinut ponnistelemaan lisämyynnin eteen. Eikä asiakkaiden tyytyväisenä pitämiseksi jakseta nähdä vaivaa.

Ymmärtämällä asiakastasi ja henkilöstöäsi, voit parantaa ja johtaa asiakaskokemustasi.

Autamme yritystäsi menestymään modernien tutkimusmenetelmien, tiedon ja ymmärryksen avulla ja saat arvokasta tietoa helposti hahmotettavassa ja kiteytetyssä muodossa.

Mitä saisi olla?

Olemme keskittyneet asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen mittaamiseen, tutkimiseen ja tulkitsemiseen. Modernien tutkimusmenetelmien, kerätyn tiedon ja näkemyksen avulla autamme yritystäsi kehittämään ja johtamaan liiketoimintaa kohti parempia tuloksia.

Asiakaskokemus

  • Asiakastyytyväisyys ja asiakaskokemus
  • Asiakassegmentointi
  • Bränditutkimus
  • Mystery shopping

Henkilöstökokemus

  • 360-, 270-, 180-arvioinnit
  • Yrityskulttuuri
  • Henkilöstöpulssi
  • Sidosryhmätutkimukset

Tuotteitamme

Business insight -mittaristo

Tiedätkö, mikä merkitys henkilöstösi tyytyväisyydellä ja asiakkaittesi kokemuksella on liiketoimintasi kasvuun ja tulokseen? Löytyykö lisämyynnin este johtamisesta, organisaatiokulttuurista vai jostakin muusta? Kuinka paljon asiakaskokemuksen parantaminen voisi nostaa keskiostoksen määrää?

Business insight – mittariston avulla on helppo seurata, todentaa ja ennakoida henkilöstö- ja asiakastoimenpiteiden vaikutuksia liiketoimintanne avainlukuihin.

Lue lisää ››

Mystery shopping

Mystery shopping on tutkimusmenetelmä, joka mittaa palvelun laatua ja tukee henkilöstön kehitystä.  Mystery shopping paljastaa toteutuvatko asiakaslupaukset ja toimitaanko eri toimipisteissä halutun palvelukonseptin mukaisesti.

Mystery shopping on yksi tehokkaimmista myynnin ja palveluprosessin laatumittareista. Mystery shopping on loistava tapa ymmärtää, miten kuluttaja kokee tuotteesi, palvelusi, tarinasi ja brändisi – fyysisessä kohtaamisessa.

Lue lisää ››

”If you can’t measure it, you can’t manage it” (Peter Drucker)