Palvelumme

Business insight -mittaristo

asiakaskokemuksen, Organisaatiokulttuurin ja liiketoiminnan kehittäminen

Tiedätkö, mikä merkitys henkilöstösi tyytyväisyydellä ja asiakkaittesi kokemuksella on liiketoimintasi kasvuun ja tulokseen? Löytyykö lisämyynnin este johtamisesta, organisaatiokulttuurista vai jostakin muusta? Kuinka paljon asiakaskokemuksen parantaminen voi nostaa keskiostoksen määrää?

Tiedolla johdettu asiakas- ja henkilöstökokemus on tärkeä osa yrityksen liiketoiminnan kehitystä ja kasvua.

Olemme kehittäneet tutkimuspalvelun liiketoiminnan kehittämiseen. Business Insight -mittaristomme avulla voit helposti seurata ja todentaa henkilöstö- ja asiakastoimenpiteiden vaikutuksia liiketoiminnan avainlukuihin. Tämä palvelu sopii hyvin esim. johtoryhmän ja esimiesten käyttöön.

Palvelun kautta saat reaaliaikaista tutkittua tietoa dashboardille yrityksen asiakkaista ja henkilöstöstä. Tämä tilannekuva avaa tien täsmätoimenpiteille liiketoiminnan kehittämiseksi.

Business insight –mittariston hyödyt:

  • Näet yhdellä näkymällä asiakas- ja henkilöstökokemuksen yhteydet talouden mittareihin
  • Pystyt reagoimaan ajoissa muutoksiin, jotka vaikuttavat liiketoiminnan tulokseen tulevaisuudessa
  • Pystyt täsmäjohtamaan esimiehiä, henkilöstöä sekä organisaatiokulttuuria
  • Saat tärkeää tietoa siitä, miten brändilupaus toteutuu henkilöstösi toiminnassa ja asiakasrajapinnassa

Parhaimman hyödyn palvelusta saa kun Business insight -mittaristo linkitetään yrityksen strategiaan ja tavoitteisiin.

Menetelmä antaa sinulle tutkittua tietoa ja muodostaa dashboardille selkeän kokonaiskuvan, jonka avulla pystyt kehittämään ja parantamaan tulosta, asiakas- ja henkilöstökokemusta.

Kiinnostaako sinua johtaa tiedolla?

Kysy lisää ››


Asiakas- ja henkilöstökokemus
Johanna Toivonen
Insight Director
ICT ja tekninen suunnittelu
Antti Tjäderhane
Technical Manager
Tutustu muihin palveluihimme

Mystery shopping on tutkimusmenetelmä, joka mittaa palvelun laatua ja tukee henkilöstön kehitystä.  Mystery shopping paljastaa toteutuvatko asiakaslupaukset ja toimitaanko eri toimipisteissä halutun palvelukonseptin mukaisesti.

Mystery shopping on yksi tehokkaimmista myynnin ja palveluprosessin laatumittareista. Mystery shopping on loistava tapa ymmärtää, miten kuluttaja kokee tuotteesi, palvelusi, tarinasi ja brändisi – fyysisessä kohtaamisessa.

Lue lisää ››

×

Evidens on nyt osa Voittoa.

Evidensin tutkijat ja asiantuntijat palvelevat asiakkaita kuten ennenkin – tukenaan nyt lähes 40 eri osa-alueiden media-ammattilaista.