Palvelumme

Business insight -mittaristo

Tutkimusmenetelmä asiakaskokemuksen, Organisaatiokulttuurin ja liiketoiminnan kehittämiseen

Tiedätkö, mikä merkitys henkilöstösi tyytyväisyydellä ja asiakkaittesi kokemuksella on liiketoimintasi kasvuun ja tulokseen? Löytyykö lisämyynnin este johtamisesta, organisaatiokulttuurista vai jostakin muusta? Kuinka paljon asiakaskokemuksen parantaminen voi nostaa keskiostoksen määrää?

Asiakas- ja henkilöstökokemusta mitataan, mutta yllättävän harvoin näitä näkökulmia peilataan ristiin.

Olemme kehittäneet yksinkertaisen tutkimusmenetelmän ja tehokkaan työkalun liiketoiminnan kehittämiseen. Business Insight -mittariston avulla on helppo seurata ja todentaa henkilöstö- ja asiakastoimenpiteiden vaikutuksia liiketoiminnan avainlukuihin. Mittaristo sopii hyvin esimerkiksi johtoryhmän käyttöön.

Selkeä kokonaiskuva avaa tien täsmätoimenpiteille asiakaskokemuksen sekä liiketoiminnan kehittämiseksi.

Business insight –mittariston hyödyt:

  • Näet yhdellä näkymällä asiakas- ja henkilöstökokemuksen yhteydet talouden mittareihin
  • Pystyt reagoimaan ajoissa muutoksiin, jotka vaikuttavat liiketoiminnan tulokseen tulevaisuudessa
  • Pystyt täsmäjohtamaan esimiehiä, henkilöstöä sekä organisaatiokulttuuria
  • Saat tärkeää tietoa siitä, miten brändilupaus toteutuu henkilöstösi toiminnassa ja asiakasrajapinnassa

Mittaristo on vahvasti linkitettynä yrityksen strategiaan ja liiketoimintaan.

Pelkkä tutkiminen ei vielä tuo viisautta tai muutosta yrityksen toimintamalleihin. Tutkimuksille pitää luoda aina vahva pohja yrityksen strategiasta, jotta tuloksia pystytään aidosti hyödyntämään yrityksen liiketoiminnan kehittämisessä, yrityskulttuurissa ja johtamisen työkaluina.

Kysy lisää ››


Asiakas- ja henkilöstökokemus
Johanna Toivonen
Insight Director
ICT ja tekninen suunnittelu
Antti Tjäderhane
Technical Manager
Tutustu muihin palveluihimme

Mystery shopping on tutkimusmenetelmä, joka mittaa palvelun laatua ja tukee henkilöstön kehitystä.  Mystery shopping paljastaa toteutuvatko asiakaslupaukset ja toimitaanko eri toimipisteissä halutun palvelukonseptin mukaisesti.

Mystery shopping on yksi tehokkaimmista myynnin ja palveluprosessin laatumittareista. Mystery shopping on loistava tapa ymmärtää, miten kuluttaja kokee tuotteesi, palvelusi, tarinasi ja brändisi – fyysisessä kohtaamisessa.

Lue lisää ››