Palvelumme

Mystery shopping

Palvelu-, prosessi- ja asiakaskokemuksen mittaamiseen ja kehittämiseen

Mystery shopping on havannointiin perustuva tutkimusmenetelmä, joka mittaa palvelun laatua ja tukee henkilöstön kehitystä. Mystery shopping on loistava tapa ymmärtää, miten kuluttaja kokee tuotteesi, palvelusi, tarinasi ja brändisi.

Mystery shopping –tutkimusmenetelmä on yksi tehokkaimmista myynnin ja palveluprosessin laatumittareista. Mittaamalla ja todentamalla asiakas- ja palvelukokemusta saat luotettavaa ja selkeää tietoa palvelukonseptin, asiakaspalvelun ja -prosessien laadusta sekä niiden kehittämismahdollisuuksista.

Mystery shopping –tutkimusmenetelmän avulla henkilöstö saa objektiivista, yrityksen tavoitteisiin perustuvaa palautetta suoraan asiakkailta. Saadun palautteen avulla myyjillä ja palveluneuvojilla on mahdollisuus kehittyä alansa parhaiksi.

Mitä hyötyä Mystery shoppingista on?

  • Mystery shoppingin ansiosta saat objektiivista tietoa, miten haluttu palvelukonsepti on jalkautunut henkilöstöösi.
  • Pystyt testaamaan asiakaskohtaamisessa tapahtuvan palvelun laadun eri ostopolun vaiheissa.
  • Saat tärkeää tietoa siitä, miten yrityksesi brändilupaus toteutuu henkilöstösi kautta asiakasrajapintaan.
  • Saadun tiedon avulla pystyt johtamaan ja parantamaan asiakaspalvelua ja kehittämään palvelukonseptia.

Ammattitaitoiset testiasiakkaamme eli mystery shopperit asioivat paikan päällä, puhelimitse tai netin välityksellä tavallisina palvelua tarvitsevina asiakkaina. Näin palvelukokemus on aito ja palvelutilanne todennetaan objektiivisesti.
Palvelemme asiakkaitamme Suomen lisäksi myös Pohjoismaissa ja Baltiassa.

Haluatko sinä tietää yrityksesi asiakaspalvelusi todellisen tason mystery shopping –tutkimusmenetelmän avulla? Kiinnostaako kuulla, mitä jälleenmyyjät kertovat tuotteistasi? Haluatko mitata ja kehittää asiakaskokemustasi?

Kysy lisää ››

Sinustako Mystery shopper -testiasiakas?
Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan ››


Mystery shopping
Hanna Halmela
Insight Manager
Mystery shopperit
Essi Eloholma-Tuura
Project Coordinator
Tutustu muihin palveluihimme

Tiedätkö, mikä merkitys henkilöstösi tyytyväisyydellä ja asiakkaittesi kokemuksella on liiketoimintasi kasvuun ja tulokseen? Löytyykö lisämyynnin este johtamisesta, organisaatiokulttuurista vai jostakin muusta? Kuinka paljon asiakaskokemuksen parantaminen voisi nostaa keskiostoksen määrää?

Business insight – mittariston avulla on helppo seurata, todentaa ja ennakoida henkilöstö- ja asiakastoimenpiteiden vaikutuksia liiketoimintanne avainlukuihin.

Lue lisää ››