Palvelumme

Mystery shopping

Palvelu- ja asiakaskokemuksen tutkiminen ja kehittämiNEn

Mystery shopping on havannointiin perustuva tutkimusmenetelmä, joka mittaa palvelun laatua ja tukee henkilöstön kehitystä. Mystery shopping on loistava tapa ymmärtää, miten kuluttaja kokee tuotteesi, palvelusi, tarinasi ja brändisi.

Mystery shopping on yksi tehokkaimmista myynnin ja palveluprosessin tutkimusmenetelmistä. Millään muulla tutkimusmenetelmällä ei päästä kiinni myynti- ja palvelukonseptin eri kohtien laadulliseen todentamiseen yhtä syvällisesti.

Mittaamalla ja todentamalla asiakas- ja palvelukokemusta saat luotettavaa, tutkittua tietoa mm. palvelukonseptin ja asiakaspalvelun laadusta ja toimivuudesta sekä niiden kehittämismahdollisuuksista. Mystery shopping –tutkimusmenetelmän avulla henkilöstösi saa objektiivista, yrityksen tavoitteisiin perustuvaa palautetta suoraan asiakkailta. Saadun palautteen avulla myyjillä ja palveluneuvojilla on mahdollisuus kehittyä alansa parhaiksi.

Mitä hyötyä Mystery shoppingista on?

  • Saat objektiivista tietoa, miten haluttu palvelukonsepti on jalkautunut henkilöstöösi.
  • Pystyt testaamaan asiakaskohtaamisissa tapahtuvan palvelun laadun eri ostopolun vaiheissa.
  • Saat tärkeää tietoa siitä, miten yrityksesi brändilupaus toteutuu henkilöstösi kautta asiakasrajapinnassa.
  • Tutkimuksen kautta saadun ymmärryksen avulla pystyt johtamaan ja parantamaan asiakaspalvelua sekä kehittämään palvelukonseptiasi.

Ammattitaitoiset testiasiakkaamme eli mystery shopperit asioivat paikan päällä, puhelimitse tai netin välityksellä tavallisina palvelua tarvitsevina asiakkaina. Näin palvelukokemus on aito ja palvelutilanne todennetaan objektiivisesti.

Palvelemme asiakkaitamme Suomen lisäksi myös Pohjoismaissa ja Baltiassa.

Oli tutkimustarpeesi iso tai pieni, niin autamme sinua mielellämme.

Haluatko sinä tietää yrityksesi asiakaspalvelusi todellisen tason? Kiinnostaako sinua kuulla, mitä jälleenmyyjät kertovat tuotteistasi?

Kysy lisää ››

 

Sinustako Mystery shopper -testiasiakas?
Tutustu ja ilmoittaudu tästä mukaan ››


Mystery shopping
Hanna Halmela
Insight Manager
Mystery shopperit
Essi Eloholma-Tuura
Project Coordinator
Tutustu muihin palveluihimme

Tiedätkö, mikä merkitys henkilöstösi tyytyväisyydellä ja asiakkaittesi kokemuksella on liiketoimintasi kasvuun ja tulokseen? Löytyykö lisämyynnin este johtamisesta, organisaatiokulttuurista vai jostakin muusta? Kuinka paljon asiakaskokemuksen parantaminen voisi nostaa keskiostoksen määrää?

Business insight – mittariston avulla on helppo seurata, todentaa ja ennakoida henkilöstö- ja asiakastoimenpiteiden vaikutuksia liiketoimintanne avainlukuihin.

Lue lisää ››

×

Evidens on nyt osa Voittoa.

Evidensin tutkijat ja asiantuntijat palvelevat asiakkaita kuten ennenkin – tukenaan nyt lähes 40 eri osa-alueiden media-ammattilaista.